voorbereiding - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Carmen Mulders - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Carmen Mulders - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Carmen Mulders

Blijf op de hoogte en volg Carmen

23 Maart 2014 | Nederland, Almere-Buiten

23/03/2014, Nederland, Almere

Aanstaande dinsdag gaat het dan toch echt gebeuren.. Ik ga naar Amerika toe voor drie maanden.. Ondanks dat ik onwijs zenuwachtig ben en het liefst lekker in het eigen kleine Nederland blijf, ben ik ook ontzettend enthousiast!

Het is voor mij de eerste keer dat ik zo een reis in mijn eentje ga maken. De koffer staat klaar,de kasten zijn leeg, mijn ticket heb ik bij de hand en het belangrijkst, mijn visum ligt ook klaar. Zonder mijn visum kom ik namelijk het land niet binnen, zou een beetje vervelend zijn...

Om half elf 's ochtends 25 maart ga ik vliegen naar the US. Ik zal daar verblijven bij mijn oom die op drie uur rijden van Seattle woont in een dorp genaamd Chelan.

Het uitzicht vanaf het huis waa rmijn oom woont heb ik al gezien op een foto, en wat is dat adembenemend mooi zeg! Midden in de bergen met een prachtig meer.. Ik ben zo benieuwd wat het grote Amerika mij gaat brengen..

Of ik een gave tijd ga hebben daar weet ik natuurlijk nooit zeker. maar wat ik wel zeker weet is dat ik er voor de volle honderd procent voor ga en dan moet het goed komen. Ik bedoel het is Amerika.. The place to be. Toch? Met de grote auto;s, de grote huizen, de grote Mc Donalds menu's en niet te vergeten the American Dream. Zal ik de mijne daar ook waar maken? Ik denk het wel..

En zo niet, eet ik me vol aan XXL menu's en kom in tonnetje rond terug. Sounds good to me.

Ik houd jullie op de hoogte van mijn avonturen die ik ga beleven en ik ga iedereen missen.

We'll keep in touch.

Carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Tijdens mijn drie maandenlijks verblijf in Amerika zal ik (proberen) iedere week een blog te plaatsen.

Actief sinds 23 Maart 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5950

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 22 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: